Followers

Monday, October 18, 2010

berpicnic di malam hari di Lorong 1E/KU11

17 OKTOBER 2010 (Ahad)

Menu utama:
Ikan + Kerang = beli di Pasir Penambang, Kuala Selangor
Daging + Nasi + Air = warga lorong 2 TDBi


antara yang hadir, mana yang takde dalam ni lain kali make sure time i nak snap gambar tu selit sekali wajah anda semua ye. hehehe...


Aku lupa nak kira + check berapa ekor ikan yang dibakar. Masa kejadian aku lewat keluar sebab tidurkan anak (esok dia nak exam daa...)


3 buah family yang paling kuat makan kicap, inilah contoh kicapnya, juga tahniah kepada pengeluar, keluarkanlah banyak-banyak lagi... aku tak minat kicap manis tapi kalau yang masin laju je aku cuma takdelah seperti 3 family ni. Kuat makan kicap.


model berbaju merah.



terima kasih kepada tuan-tuan semua yang sudi me'meluh'kan diri tuan-tuan agar anak2 n isteri tuan2 dapat menjamu selera bersama-sama. Itulah encik2 suami yang bertungkus-lumus dalam menjayakan misi kali ini.


Antara yang terakhir sampai: Kak Yam, Along & family.



Dipenghujung sesi, budak-budak dah leka main.


Akhir kata:
Terima kasih kepada geng-geng TDBi dalam menjayakan picnic yang penuh berwarna-warni di malam hari ini. Moga dapat diteruskan untuk di sesi akan datang. Hehehe... macamler aku yang banyak tolong... tolong makan dan amik gambar bolehler.

No comments: